Domov > Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne www.ure-ocala.si (v nadaljevanju ponudnik), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika , s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje, Spletna prodajalna www.ure-ocala.si je prodajalna sončnih očal in ur.

 

Opredelitev pojmov:
ponudnik je Ure-Očala. Horvat Rene s.p., Trg svobode 11, 2310 Slovenska Bistrica, Slovenija 
uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini 
spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom.

 

Z oddajo naročila se kupec strinja, da bo naročene artikle tudi plačal.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

•    a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

•    b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

•    c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

•    d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

•    e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

•    f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

•    g) način plačila in dostave,

•    h) časovno veljavnost ponudbe,

•    i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

•    j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

 Sklenitev pogodbe

Oddano spletno naročilo velja kot sklenjena pogodba na daljavo o nakupu/prodaji blaga, ki je na voljo v spletni trgovini www.ure-ocala.com. Kupec pogodbo (potrdilo o naročilu skupaj z vsemi podakti o naročilu ter sporočilom o možnosti vračila blaga) prejme na naveden elektronski naslov ob naročilu. Prodajalec hrani pogodbo (potrdilo o naročilu) na svojem naslovu in ga ob zahtevi kupca s pisnim sporočilom na elektronski naslov info@ure-ocala.com le-temu tudi predloži v elektronski obliki na naslov iz katerega je bila zahteva poslana.

 

 Načini plačila

 Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

•    z gotovino ob prevzemu

•    z nakazilom na račun upravitelja (po ponudbi / predračunu)

 

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

 

Cene

Vse cene vsebujejo DDV in so zapisane v EUR.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Vse cene v spletni trgovini  www.ure-ocala.si so dokončne glede na dan naročila in že vsebujejo DDV.

Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.

Vrednost zneska z DDV in strošek poštnine sta razvidna v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.

 

  

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, oz. izpolniti obrazec za vračilo najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@ure-ocala.com. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu.Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupnino podjetje vrne kupcu nemudoma ali najkasneje 14 dni po prejetem obvestilu (obrazcu) kupca , da odstopa od pogodbe.

 

Kupec naročenega blaga ne more vrniti v naslednjih primerih:

 

•    če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral izdelek iz originalne embalaže,

 

•    uporabljen izdelek,

 

•    če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam.

 

   

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno na predračunu.

 

Cena dostave velja za področje Slovenije.

 

  

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-2 delovnih dni v ostalih primerih pa do 10 dni po prejemu Vašega naročila in plačila, v kolikor je dobava na osnovi plačila po predračunu. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok glede na dogovor, po prejetem naročilu. Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le-te vpišite pod opombe na dnu naročila.

 

*V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.

 

 V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi, Vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali telefonu in se dogovorimo za dostavo naročenega izdelka.

 

  

Stroški dostave

Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije, s katerim imamo sklenjeno pogodbo. Cena dostave za področje Slovenije se zaračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije za poslovne pakete. Pri plačilu po povzetju vam pošta zaračuna provizijo za odkupnino, ki znaša 0,96 EUR za pošiljke v vrednosti manj kot 96 EUR oziroma 1% vrednosti za pošiljke v vrednosti 96 EUR in več. Od 96,01 eur do 500,00 eur pa vaš strošek znaša 1% vrednosti odkupnine V primeru dostave v drugo državo stroške dostave obračunamo ob prejemu naročila.

Cena dostave, izpisana v postopku potrditve naročila, ne vsebuje stroške odkupnine, ki je navedena zgoraj.

 

Tehnični koraki, ki vodijo v sklenitev pogodbe - Navodila za nakupovanje

1. V spletni trgovini lahko kupite izdelke, ki jih imamo trenutno na zalogi. Občasno se lahko zgodi, da izdelka v času naročila ni več na zalogi. V kolikor izdelka ni na zalogi, vas o tem nemudoma obvestimo po prejemu potrdila o naročilu. Če želite preveriti ali je izdelek na zalogi, nas pokličite na tel. Štev. 02 818 11 65 in preverite kdaj bo izdelek na voljo.

 

2. Če želite izdelek naročiti, izberite izdelek ter kliknete na »Kupi«. Izdelek bo dodan v nakupovalno košarico.

 

3. Ko ste dodali izdelek v nakupovalno košarico, se bo stran osvežila, desno zgoraj se vam bo v »Košarici« izpisalo stanje košarice. Če želite kupovati naprej, kliknite na izdelek, ki vam je zanimiv in ponovite postopek

 

4. Izdelki, ki ste jih že dodali v vašo nakupovalno košarico, bodo tam ostali, dokler naročilo ne bo dokončano ali ne boste izdelkov odstranili iz košarice. Brez težav lahko iščete izdelke dalje in jih dodajate v nakupovalno košarico. Za dostop do vaše nakupovalne košarice kliknite na povezavo "Nakupovalna košarica" ali »K blagajni« na kateri koli strani desno zgoraj.

 

  5. Preglejte izdelke v vaši nakupovalni košarici, ki jih želite naročiti. Če želite katerega koli odstraniti, kliknite na povezavo "Odstrani" ob izdelku. Če želite spremeniti naročeno število izdelkov, vpišite želeno število izdelkov in stran se bo avtomatsko osvežila in izpisala želeno količino in izračunala znesek nakupa.

 

 6. Ko imate v nakupovalni košarici izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na povezavo »K blagajni , kjer se vam odpre novo okno, kamor vpišete svoje podatke in želeni način plačila ter dostave.

 

 7. Ko vpišete vse podatke, kliknite na »Predogled naročila« in prikazali se vam bodo vsi podatki o naročilu. Če želite nakup zaključiti, kliknite »Zaključi naročilo« in podatki o naročilu vam bodo poslani na naveden elektronski naslov in k našim svetovalcem.

 

 Vaše naročilo je končano.

 

 Prejeli boste e-sporočilo, ki bo potrdilo vaše naročilo. Potrudili se bomo, da boste čim prej prejeli naročene izdelke. Če imate kakršno koli vprašanje v zvezi z naročilom nas pokličite na tel. Štev. 02 818 11 65

 

Podatki o naročilu bodo shranjeni tudi na sedežu podjetja Ure-Očala, Horvat Rene s.p.

 

 

Tehnološka sredstva,, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

 Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav :

 

 vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;

 

 vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupen znesek celotne izbrane

 

količine posameznega izdelka;

 

 spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna skupen znesek tako

 

spremenjene količine;

 

 odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice.

 

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

 spreminja izbrani način dostave izdelka;

 

 spreminja izbrani način plačila ter

 

 pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

 

Stvarne napake

Prodajalec v skladu z 37.členom ZVPot odgovarja za stvarne in pravne napake.

(2) Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen

(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

(2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

 

Vračilo blaga

Podrobni pogoji vračila blaga so dostopni na povezavi VRAČILO BLAGA

 

Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbe imajo splošno  garancijo 12 mesecev. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla (v tem primeru se doba 12 mesecev izniči).

Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

 

Prostovoljna garancija



Podjetje Ure-Očala za svoje artikle zagotavlja splošno garancijo. Drugih tako zvanih prostovoljnih garancij ne nudimo oziroma zagotavljamo.

 

Poprodajne storitve

V našem podjetju se trudimo, da bi izdelki kupljeni pri nas delovali brezhibno in dolgo. V ta namen nudimo kvalitetne poprodajne storitve ( servisiranje ur in očal ) ki se obračunajo po veljavnem ceniku.

 

Veljavnost akcijske ponudbe

Rok veljavnosti akcije je naveden ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

 

 Veljavnost ponudbe

 Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV, razen izdelki, pri katerih je izrecno napisano, da cene ne vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo dejanskega stanja.

 

 

Varnost osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Le-ti ne bodo uporabljeni v nobene druge namene kot pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki uporabnikov spletnega nakupovalnega centra v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Arhiviranje pogodb:
Kopije dokumentov, ki veljajo kot pogodba na daljavo so je trajno shranjene na sedežu podjetja in sicer na naslovu, Ure Očala Horvat Rene s.p., Trg svobode 11,2310 Slovenska Bistrica.

Na zahtevo kupca/potrošnika mu le to tudi posredujemo.

 

 

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

•    jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila

•    pošiljatelj mora biti jasno razviden

•    različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti     jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

•    željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati imeti pa mora možnost pritožbe

 

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Reševanje potrošniških sporov

Za reševanje izvensodnih potrošniških sporov ne priznavamo nobenega izvajalca.

Povezava do spletnega reševanja potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SL.

 

V primeru sodnega spora je pristojno okrajno sodišče v Slovenski Bistrici.

 

Jezik

Vse strani so v Slovenskem jeziku. Vprašanja in morebitne reklamacije naslovite na elektronski naslov info@ure-ocala.com ali na telefonsko številko 02 818 11 65

 

Ure Očala

Horvat Rene s.p.

Trg svobode 11

2310 Slovenska Bistrica